Blåljus får mig alltid i härlig stämning

Idag blev jag återigen fascinerad över att det händer saker utanför mitt fönster. Då jag klev upp och blickade ner över gatan stod dom där igen, mina maskulina vänner med blåljus på taken.
Inte lika sexigt den här gången som förra, då jag fick bevittna en riktig pizzeriarazzia.
Denna gång var det inte värre än en audi som läckt ut bensin på vägen, men jag förnekar inte att det kittlade till i mig och jag ville öppna fönstret och ropa in dem på kaffe. Sen kom jag på att jag fortfarande inte införskaffat någon kaffepanna, men lite doppa skulle man ju kunna ordna åt dom så här på förmiddagen menar jag.

Drömmande gled jag in på toan och gjorde mig i ordning för en dag på gymmet.
En dag på gymmet som skulle komma att ta knäcken på mig. Jag var helt död fram på eftermiddagen och PTn kom in i omklädningsrummet och möttes av en mycket trött Sofie som hängde tungt på sina knän med sina sönderpumpade armar.
Coach fick ta blodtrycket på mig och proppade sedan i mig en påse nötter och en energidryck.

När kroppen fått sitt ska huvudet också få sig en rejäl omgång när det nu ska tentapluggas medicin så det står härliga till på Brunstgränd hela kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0