Fingrarna ur röven vore på sin plats

Ibland känns det som man bara står och trampar vatten alltså. (se bifogad bild)



Efter en veckas total ledig/arbetslöshet i och med att jag har tagit studieuppehåll, har jag nu bestämt mig för att börja klättra på väggarna. Jag trodde att jag skulle njuta av lite ledighet, men att endast ligga och pilla naveln hela dagarna är inte min grej har jag nu kommit fram till.

Jag ringde chefen på extrajobbet och sa "vi kan inte ha det såhär" och blev genast tillbakasatt som förste vikarie och är åter i arbete från och med tisdag.
-känns utomordentligt bra med tanke på att man har en medelhavskryssning som snart ska betalas. (jag lägger huvudet på sned som J.D i Scrubs och drömmer mig bort till paraplydrinkar och solbrända överkroppar och den svala brisen som gör att håren på armarna reser sig. Fantasin förlorar sin charm när jag kommer på att det bara är pensionärer som åker på medelhavskryssningar).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0