min porrkarriär tog slut innan den ens hann börja

Jag blev pokad på Facebook av en kille för ett tag sedan.
Det ena ledde till det andra och vi sms:ar numera flitigt och mycket. Det ska väl nämnas att vi har kommit så långt att vi faktiskt har haft sex.
Han har, oftast på min begäran, skickat ett par kort på sig själv, både med stor handduk efter duschen men också kort med mindre censurerade partier som inte direkt skulle gå att visa för mamsen.
Nu vill killen ha en bild i utbyte, vilket är fullt förståeligt med tanke på allt vårat snusk.

Men tanken på att posera -med eller utan kläder- för att ta ett kort ger mig kraftiga fjortisvibbar och jag kräks lite i munnen.
Samtidigt har ju han skickat på sig, så jag känner mig egentligen skyldig att ge något tillbaka.
Så jag tänkte -äh va fan! Jag ger hemmaporr en ärlig chans.

Inför min fotosession frågar jag killen vad exakt som önskas på bilden och får till svar att de ska vara sexigt med bröst å fitta. Jag tänker att det var det osexigaste sms:et jag fått på länge. Jag kräks ytterligare lite i munnen.

Killen har ju sett mig naken, jag förstår inte hur jag ska få min bilring runt magen sexig?! Eller mina gamla fotbollslår som gnider sig mot varandra när jag går?
Raka benen kan han ju glömma att jag gör, tänker jag samtidigt som jag släcker badrumslampan.


Det är en fin kille, men att han läst mer porr än vad Bibeln har sidor märks tydligt.


Jag tappar upp ett bad och tänker att det är avslappnande, det kan nog få mig i stämning, och jag kryper ner, beredd med kameran.
-Ooups, förmycket skum konstaterar jag när endast mitt huvud sticker upp bland de vita bubblorna.
Jag lägger märke till att IPhone 4 är som gjord för fjortisar -den har en kamera även på framsidan så man kan se sig själv i skärmen, om än i mycket sämre kvalitet än om man använder riktiga kameran på baksidan.
Jag har en finne i pannan, men han sa ju inget om att ansiktet skulle vara med?




Efter ett tag försvinner skummet men till min förskräckelse ser jag att de räfflade märkena under brösten efter pulsbandet jag haft på mig på träningen en timme innan inte gjort det.
-det var då helvete vad svårt det skulle va att va snygg om så bara för ett litet ögonblick!
Sen tänker jag efter.
-jag är en vanlig jävla tjej, jag är inte smal på något sätt, mina små bröst pekar åt olika håll när jag inte har någon BH och vattnet gör att jag ser enorm ut.
Jag inser att jag kommer se mindre av den här killen i framtiden om jag skickar bilden än låter han vara utan.
Jag får hoppas att hans nyfikenhet och kåthet lockar homom till mig istället och fortsätter hellre att låta porrmodellerna göra sitt jobb. -Han verkar ju känna dom ganska bra.


Jag är inte upplagd för heta sexäventyr just nu.
Jag skulle vilja åka skoter en hel dag och sen mysa omkring i en stuga endast iförd underställ, vilket råkar vara jordens osexigaste klädesplagg, men det blir ganska mysigt med elden i öppenspisen som sprakar och cidern man sugit i sig som legat på kylning ute i snön under dagen börjar ge sig till känna i humöret och de rosiga kinderna avslöjar både ett och annat.


Vad hände med den vanliga romantiken? Har jag blivit gammalmodig? På den här punkten är jag ialla fall inte beredd att förnya mig. Ta mig för vad jag är eller stanna hemma med porrtidningen.



Jag vet att det här är en mycket fin kille som jag vill krypa in i armarna på och liksom trycka näsan mot halsen bakom örat och bara snusa upp han i en stor smul. Luktar gott gör han också. Fan. Egentligen är han förbjuden frukt, men sen när är kärlek enkel?





PS. Nu vill jag reservera mig för att fjällstugeexemplet bara var just ett exempel och kanske inte min hetaste sexdröm, men jag vill poängtera att jag tycker det kan leda till ett värdigare sex än en nakenbild i dålig kvalité som man mest vill skratta åt. Dessutom vill jag klargöra att jag egentligen inte har så dålig självbild och har bättre självförtroende än vad texten speglar, men blir aningens reserverad då det kommer till nakenhet. Jag vill också nämna att jag har sjukt dåligt samvete och känner mig som en tjuv som har ett par väldigt heta bilder på något väldigt snyggt, medans han förblir utan "heta" bilder på mig.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Jag tycker att han kunnat uttrycka sig på ett mer charmigt vis om vad för typ av bild han ville se att du skickat. Hade jag svarat på ditt sms hade jag skrivit vill se en vacker och sensuell bild med dig i svarta string trosor i spets.

2012-01-19 @ 23:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0