Stockholmsveckan lider mot sitt efterlängtade slut

Det var bra att jag slipade kanterna på mina skidor innan jag gav mig ut i backen idag;
Det är stockholmarnas sista helg på sportlovet och backarna var väldigt isiga. Jag tänker att rika stockholmare som köper både Audi och stuga/andel i stuga bara för att komma upp och hälsa på i vårat vinterrike en vecka om året borde väl för tusan ha råd att betala en skidkurs också?! Men nej, dom är väl för självgoda för att göra det.

En annan tänkte ju visa sig cool i funparken idag men redan i första hoppet sträckte gammtanten sig och fick fortsättningsvis hålla sig till vanlig hederlig utförsåkning istället.



Nu är det dags att ta farväl av denna underbara dag och blicka framåt mot morgondagen. Det gör jag med ett avsnitt P3 Dokumentär såhär på lördagskvällen (utan att erkänna att jag börjar bli gammal).


På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0